Przeznaczenie
eKiosk to nowoczesne rozwiązanie internetowe, które poprzez wykorzystanie elektronicznego dostępu do danych kadrowych zmniejsza koszty organizacyjne działalności. Wykorzystanie tej platformy zmniejsza angażowanie pracowników działu kadr w udzielanie niezbędnych informacji pracownikom.
Funkcjonalność
Aplikacja umożliwia pracownikom dostęp do swoich danych kadrowych takich jak:
- dane podstawowe, adresowe, inne dane kontaktowe, dane dotyczące historii nieobecności podczas całego zatrudnienia
- aktualne dane dotyczące urlopu
- karta zarobków za dowolnie wybrany okres
- miesięczna karta ewidencji czasu pracy za dowolnie wybrany miesiąc z wyszczególnieniem dni nieobecności, godzin zwykłych, nadliczbowych (50%, 100%), nocnych, świątecznych, dyżuru itd.
- harmonogram pracy za dowolnie wybrany okres
- wszystkie listy płac z możliwością podglądu paska wybranej listy z informacjami o potrąceniach, zasiłkach, ubezpieczeniach
Pracownik może także za pomocą platformy wysłać wiadomości bezpośrednio do działu kadr. W systemie istnieje możliwość składania wniosków i podań urlopowych oraz zgłaszania nieobecności z równoczesnym powiadamianiem przełożonych.
Istotne cechy platformy eKiosk:
- platforma dostępna w Internecie
- dane pracownicze zawsze zostają na serwerze firmowym
- aplikacja internetowa pośredniczy w komunikacji pracownika z systemem jPK (Płace-Kadry)
- maksymalne bezpieczeństwo danych
- minimalna obsługa po stronie instalacji u Klienta
- uniezależnienie eKiosku od zmian w systemie jPK
Bezpieczeństwo:
- eKiosk nie przechowuje żadnych danych, w szczególności danych wrażliwych
- do komunikacji służy jedynie adres e-mail
- portal działa w oparciu o framework, zainstalowany na obsługiwanym przez Probit serwerze i komunikujące się z nim webserwisy systemów jProbit jPK zainstalowanych u Klientów
- eKiosk odpowiada za komunikację z użytkownikiem końcowym i prezentację danych
- portal nie wymaga spełniania procedur GIODO
- zabezpieczeniem komunikacji, z serwisem konkretnej firmy, jest unikalny dla danej firmy kod zapisywany w licencji systemu jProbit
- wszystkie prezentowane dane w eKiosku są przygotowywane w systemie jProbit, a zakres prezentowanych danych zależny od lokalnej konfiguracji
- dostęp do danych jest możliwy wyłącznie na podstawie emaila zarejestrowanego w systemie jPK na kartotece pracownika i zdefiniowanego hasła zapisanego w portalu