Zakład Gospodarki Komunalnej > Moduły
Administrator dla Zakładów Gospodarki Komunalnej
Moduł Administrator pozwala na opisywanie strony technicznej zasobów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. W jednym miejscu zgromadzone są informacje dotyczące nieruchomości oraz lokali. Integracja z Platformą E-BOK umożliwia zbieranie pełnej informacji o stanie technicznym zarządzanego zasobu. System jest zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. „w sprawie książki obiektu budowlanego” (Dz. U. 120/2003, poz. 1134).
Najważniejsze cechy modułu Administrator to:
Integracja z Platformą Wymiany Informacji (PWI)
Automatyczne pobieranie do modułu zgłoszonych informacji o awariach, usterkach.
Zlecenia remontowe
Na podstawie przesłanego w PWI zgłoszenia o awarii można wygenerować zlecenie remontowe dla firmy serwisowej z odwołaniem do konkretnej umowy.
Książka Obiektu Budowlanego
System umożliwia prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego w formie elektronicznej, z zachowaniem wszelkich standardów książki papierowej.
Ewidencja przeglądów i remontów
Kompleksowa informacja o przeglądach i remontach dotyczących nieruchomości
Szczegółowe dane nieruchomości
Ewidencja wszystkich niezbędnych danych o stanie technicznym budynków.
Dołączanie wersji elektronicznych dokumentów
Możliwość dołączania skanów, wersji elektronicznych wszystkich dokumentów dotyczących nieruchomości, na przykład: protokoły w kontroli, plany remontowe, rzuty lokalu.
Wykaz protokołów
System gromadzi protokoły z przeglądów okresowych kontroli stanu technicznego obiektu.