Moduły

Probit – eKiosk

E-Kiosk Pracowniczy to aplikacja internetowa pozwalająca na obustronną komunikację pomiędzy pracownikiem i działem kadr. Daje ona pracownikowi możliwość zgłoszenia nieobecności w pracy oraz wgląd do podstawowych danych w zakresie urlopów, nieobecności chorobowych i kart zarobków. Aplikacja zgodna jest z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych, RODO i Kodeksem Pracy.

$

Plany urlopowe

Każdy pracownik, po zalogowaniu się do indywidualnego konta, ma możliwość sprawdzenia wymiaru aktualnie należnego mu urlopu. Na tej podstawie może zaplanować swój urlop. Informacja o zgłoszonych planach zostanie przesłana do jego przełożonego, który ma możliwość zapoznania się z otrzymanymi informacjami. Zdecydowanie przyspiesza to komunikację w firmie.

$

Zgłaszanie nieobecności

Pracownik za pośrednictwem aplikacji ma możliwość zgłoszenia nieobecności w zależności od jej rodzaju (urlop wypoczynkowy, urlop na żądanie, opieka nad dzieckiem, zwolnienie lekarskie, urlop okolicznościowy itd.). Zgłoszona nieobecność przekazywana jest do przełożonego i po zatwierdzeniu trafia do kadr, gdzie może zostać automatycznie wczytana do systemu Kadrowo-Płacowego.

$

Kartoteki pracowników

Pracownik po zalogowaniu do indywidualnego konta może przeglądać informacje o swoim adresie zameldowania, rachunku bankowym, nieobecnościach, kartach czasu pracy, harmonogramach i tzw. pasków wynagrodzeń.

$

Profil Managera

Logowanie z poziomu przełożonego umożliwia szybkie zatwierdzanie wniosków urlopowych podległych pracowników.

$

Karty zarobków i Lisy Płac

Aplikacja pozwala również na generowanie kart zarobków oraz przeglądanie List Płac za wybrany okres.

$

PITy

Przeglądanie otrzymanych od pracodawcy deklaracji PIT.

pomoc zdalna
Kalkulator
Kontakt

Skontakuj się z nami!

(71) 341 73 70

probit@probit.com.pl

Umów prezentację >