Tel. +48 601 156 094   |   Pn-Pt 8:00-16:00  

PROBIT - Oprogramowanie dla zarządzania

Usługi

Analizy przedwdrożeniowe

Strona główna > Analizy przedwdrożeniowe

Analizy przedwdrożeniowe w PROBIT

Wdrożenie to najważniejsza składowa oprogramowania, ponieważ pozwala na sparametryzowanie systemu zgodnie z indywidualnymi potrzebami oraz preferencjami. Warto podkreślić, że aby móc dobrze przygotować system, należy szczegółowo poznać wymagania klienta. W tym celu naszym klientom oferujemy usługę Analizy Przedwdrożeniowej.

Celem analizy jest odpowiedź na pytania, które zadajemy sobie my, jako dostawca oprogramowania, a odpowiedzieć na nie możemy tylko wspólnie z klientem. Razem uzgadniamy to co ważne i odpowiadamy na pytania – Co? Jak? Kiedy?

Co wdrażamy? - PROBIT
Jak wdrażamy? - PROBIT
Kiedy to zrobimy? - PROBIT

Kiedy razem poznamy już odpowiedzi na te pytania, spiszemy najważniejsze pomysły oraz zagadnienia. Wszystko to, by mieć przewodnik (dokument), który przeprowadzi nas przez cały proces wdrożenia. 

Wdrożenie nie musi być trudne. Wystarczy je dobrze zaplanować, a wtedy może być przygodą…

Umów się na prezentację z naszym specjalistą

Powiedz nam, jak działasz, a dopasujemy rozwiązanie dla potrzeb i specyfiki Twojej firmy!

Zobacz co mówią o nas klienci

Spółdzielnia Mieszkaniowa "LAZUROWA" - Klient PROBIT

…Nasza Spółdzielnia rozpoczęła współpracę z PROBIT, zakupując szereg modułów, w tym: Fakturowanie, Finanse i Księgowość, Majątek Trwały, Płace i Kadry, Magazyn, Czynsze, Media i Wkłady. Moduł „Finanse i Księgowość” pomógł nam w precyzyjnym zarządzaniu finansami oraz generowaniu kompleksowych raportów finansowych. Moduł „Czynsze” znacznie usprawnił procesy związane z obsługą czynszów od naszych najemców, zapewniając nam terminowe i dokładne rozliczenia. Moduł „Fakturowanie i Koszty” umożliwił nam prowadzenie efektywnej dokumentacji finansowej i kontrolowanie kosztów operacyjnych. Moduł „Majątek Trwały” ułatwił nam śledzenie i zarządzanie naszymi aktywami trwałymi oraz monitorowanie ich wartości. Moduł „Płace i Kadry” wspomaga nas w obszarze zarządzania personelem oraz płacami, zapewniając zgodność z przepisami. Moduł „Magazyn” umożliwia efektywne zarządzanie zapasami i kontrolę nad dostawami…

Spółdzielnia Mieszkaniowa "LAZUROWA"

Główny Księgowy mgr Dorota Dolota, Prezes Zarządu Zbigniew Gaca - Richter

Spółdzielnia Mieszkaniowa Makoszowianka, Zabrze - Klient PROBIT

Dzielimy się naszym bardzo dobrym doświadczeniem z korzystania z oprogramowania PROBIT, które od wielu lat wspiera naszą firmę w sektorze mieszkaniowym i wspólnotowym. Nasza Spółdzielnia Mieszkaniowa „Makoszowianka” rozpoczęła współpracę z PROBIT w 2013 roku, zakupując moduły: Finanse – Księgowość, Fakturowanie, Majątek Trwały, Czynsze, Wkłady, Administrator, PRO Mieszkaniec. Elastyczność i szeroka funkcjonalność oprogramowania to zalety systemu PROBIT, które okazały się niezwykle przydatne dla naszej działalności. Dzięki modułowi Finanse i Księgowość jesteśmy w stanie skutecznie i precyzyjnie zarządzać naszymi finansami i raportować wyniki. Moduł Czynsze ułatwił nam obsługę czynszów naszych lokatorów, zapewniając nam terminowe rozliczenia…

Spółdzielnia Mieszkaniowa Makoszowianka, Zabrze

Prezes Zarządu mgr Aleksandra Zagańska

P.P.U.H. “NOVA” S.C. P. Rudnik, S. Grzędziński - Klient PROBIT

Nasza firma rozpoczęła współpracę z PROBIT kilkanaście lat temu, zakupując do zarządzania wspólnotami następujące moduły: Finanse – Księgowość, Czynsze, Media, Administrator oraz Platforma Wymiany Informacji… Oprogramowanie Probit znacząco ułatwiło prowadzoną przez nas działalność polegającą na zarządzaniu nieruchomościami. Intuicyjność interfejsu powoduje łatwość pracy na systemie Probit, a możliwość personalizacji systemu i jego elastyczność sprawiają, że mamy system utworzony pod nasze potrzeby. Jednym z podstawowych zagadnień, które wyróżniają PROBIT, jest doskonałe wsparcie techniczne otrzymywane od konsultantów. Zespół wsparcia jest zawsze pomocny i kompetentny…

P.P.U.H. “NOVA” S.C. P. Rudnik, S. Grzędziński

Zarządca Nieruchomości mgr inż. Przemysław Rudnik

MAKART-BOX Bojakowscy Sp. Jawna współpraca z PROBIT

Rozpoczęłiśmy współpracę z PROBIT w 1999 roku. Moduł Płace i Kadry pomaga nam w zarządzaniu personelem i procesem płacowym, co ma kluczowe znaczenie dla naszej działalności. Chcielibyśmy również podkreślić doskonałe wsparcie techniczne konsultanta oraz pomoc, jaką otrzymujemy od zespołu obsługi klienta PROBIT. Dzięki niemu możemy szybko rozwiązywać ewentualne problemy i dostosowywać system do naszych potrzeb. Regularne aktualizacje oprogramowania dostarczanego przez PROBIT pozwalają nam korzystać z nowych funkcji i rozwiązań, co przekłada się na naszą efektywność.

MAKART-BOX Bojakowscy Sp. Jawna

Małgorzata Bojakowska-Ożóg, współwłaściciel

Nasza firma rozpoczęła współpracę z PROBIT w 2020 roku, zakupując kilka modułów, w tym:
Finanse i Księgowość, Majątek Trwały, Magazyn oraz Płace i Kadry. Główne funkcje i zalety systemu PROBIT okazały się niezwykle przydatne dla naszej działalności w sektorze publicznym. Moduł Finanse i Księgowość pomaga nam w efektywnym zarządzaniu budżetem, generowaniu raportów finansowych oraz kontrolowaniu wydatków, a moduł Majątek Trwały i Magazyn pomaga nam w pełnym monitorowaniu naszych aktywów…

Niezwykle ważnym aspektem dla naszej instytucji sektora publicznego jest zgodność z przepisami i regulacjami. PROBIT spełnia nasze oczekiwania pod względem legalności i zgodności z obowiązującymi przepisami, co jest kluczowe dla naszej działalności. Wszystko to sprawia, że jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej współpracy i i gorąco polecamy to oprogramowanie innym instytucjom sektora publicznego. Dziękujemy za profesjonalizm i jakość usług, jakie nam dostarczacie.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie

Główna Księgowa Edyta Błaszczyk
logo Zakład Pielęgnacyjno- Opiekuńczy SPZOZ

Współpracę rozpoczęliśmy w sierpniu 2015 roku zakupując kompleksowe oprogramowanie wspomagające zarządzanie częścią administracyjną zakładu. Program został przygotowany pod nasze oczekiwania dzięki elastycznej funkcjonalności i przejrzystemu interfejsowi.
(…) Dodatkową wartością firmy są doświadczenie i kompetencje konsultantów, których pomoc była i jest na wysokim poziomie.

Zakład Pielęgnacyjno- Opiekuńczy SPZOZ

Dyrektor Małgorzata Stańczak
logo lublin centrum kultury

(…) Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy stwierdzić, iż Zakład Usług Komputerowych i Biurowych PROBIT jest w pełni profesjonalną firmą. Szeroka oferta systemu połączona dużą elastycznością w stosunku do wymagań klienta pozwala na dopasowanie systemu informatycznego do każdej instytucji kultury. Na uznanie zasługuje sprawność organizacyjna wszystkich osób zatrudnionych w firmie. Warty podkreślenia jest również bardzo dobry kontakt z personelem firmy i uzyskiwanie merytorycznych wypowiedzi.

Centrum Kultury w Lublinie

Główny Księgowy Małgorzata Dąbrowska
logo Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

Współpracę z firmą PROBIT rozpoczęliśmy w lipcu 1999 roku (…). Jest to system kompleksowy, odznaczający się wysokim stopniem parametryzacji, na bieżąco dostosowywany do naszych indywidualnych potrzeb i zmieniających się przepisów. Oprogramowanie dobrze sprawdza się w naszej firmie, a głównym jego atutem jest duża elastyczność i łatwość obsługi.

Główny Księgowy mgr Beata Wawrzyniak

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu
logo biblioteka w poznaniu

Zakupione przez nas oprogramowanie jest w pełni zintegrowanym systemem, który gwarantuje wzajemne współdziałanie modułów programowych. Ponadto program jest aktualizowany w ramach tej samej wersji oraz posiada przejrzysty interfejs przyjazny dla użytkownika.

Miejska Biblioteka Publiczna Im. Prof. Władysława Studenckiego W Bytomiu

Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bytomiu mgr Dariusz Kot
pomoc zdalna
Kontakt

Skontakuj się z nami!

(71) 341 73 70

probit@probit.com.pl

Umów prezentację