Dla użytkowników
Umowy serwisowe
Umowa serwisowa – by działać jeszcze sprawniej
Wdrożenie dedykowanego oprogramowania to pierwszy krok do usprawnienia procesów w firmie i wejście na wyższy poziom zarządzania. Nasza rola nie kończy się jednak na tym etapie. Eksperci z PROBIT są do Twojej dalszej dyspozycji w ramach wsparcia posprzedażowego.
Dla kogo jest umowa serwisowa?
Umowy serwisowe to rozwiązanie dla tych klientów, którzy:
Cenią sobie bezproblemową pracę z oprogramowanie
W razie jakichkolwiek wątpliwości stawiają na szybką reakcję i bezpośredni kontakt z osobą odpowiedzialną za serwis
Wdrażają opłacalne rozwiązania - umowa serwisowa zapewnia niższy koszt serwisu
Umowa serwisowa = POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA
Współpraca z PROBIT oznacza pewność, że praca na danym oprogramowaniu będzie zgodna z założeniami, czyli:
Sprawna
Bezawaryjna
Kompleksowa
Raportowalna
Jakie korzyści daje Ci umowa serwisowa?
Bieżący nadzór nad poprawnością działania systemu
Stała pomoc w bieżącej eksploatacji oprogramowania
Bezpłatne rozmowy telefoniczne z konsultantami
Szybka reakcja naszych ekspertów na Twoje zgłoszenia
Zaproszenie na seminaria, konferencje i wydarzenia
Dostęp do Strefy Klienta Probit
W naszej ofercie posiadamy dwa rodzaje umów serwisowych, które są dostosowane do potrzeb klienta.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
*Klienci bez podpisanej umowy serwisowej są rozliczane na podstawie cen zawartych w Cenniku.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Telefon
tel. (71) 341 73 70
probit@probit.com.pl
PROBIT Sp. z o.o.
ul. Aleksandra Ostrowskiego 7,
53-238 Wrocław