Tel. +48 601 156 094   |   Pn-Pt 8:00-16:00  

logo probit

Dla użytkowników

Umowy serwisowe

Umowa serwisowa – by działać jeszcze sprawniej

Wdrożenie dedykowanego oprogramowania to pierwszy krok do usprawnienia procesów w firmie i wejście na wyższy poziom zarządzania. Nasza rola nie kończy się jednak na tym etapie. Eksperci z PROBIT są do Twojej dalszej dyspozycji w ramach wsparcia posprzedażowego.

Dla kogo jest umowa serwisowa?

Umowy serwisowe to rozwiązanie dla tych klientów, którzy:

$

Cenią sobie bezproblemową pracę z oprogramowanie

$

W razie jakichkolwiek wątpliwości stawiają na szybką reakcję i bezpośredni kontakt z osobą odpowiedzialną za serwis

$

Wdrażają opłacalne rozwiązania - umowa serwisowa zapewnia niższy koszt serwisu

Umowa serwisowa = POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA

Współpraca z PROBIT oznacza pewność, że praca na danym oprogramowaniu będzie zgodna z założeniami, czyli:

Sprawna

Bezawaryjna

Kompleksowa

Raportowalna

Jakie korzyści daje Ci umowa serwisowa?

Nadzór nad systemem

Bieżący nadzór nad poprawnością działania systemu

Stała pomoc w bieżącej eksploatacji

Stała pomoc w bieżącej eksploatacji oprogramowania

Bezpłatne rozmowy telefoniczne z konsultantami

Bezpłatne rozmowy telefoniczne z konsultantami

Szybka reakcja na zgłoszenia - PROBIT

Szybka reakcja naszych ekspertów na Twoje zgłoszenia

Wydarzenia z branży - Probit

Zaproszenie na seminaria, konferencje i wydarzenia

Bezpłatne rozmowy telefoniczne z konsultantami

Dostęp do Strefy Klienta Probit

W naszej ofercie posiadamy dwa rodzaje umów serwisowych, które są dostosowane do potrzeb klienta.

W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

*Klienci bez podpisanej umowy serwisowej są rozliczane na podstawie cen zawartych w Cenniku.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Telefon

tel. (71) 341 73 70

Email

probit@probit.com.pl

PROBIT Sp. z o.o.

ul. Aleksandra Ostrowskiego 7,
53-238 Wrocław

pomoc zdalna
Kontakt

Skontakuj się z nami!

(71) 341 73 70

probit@probit.com.pl

Umów prezentację