Aplikacja dla Mieszkańców
Zapewnij sobie wygodę z aplikacją PRO Mieszkaniec
Aplikacja PRO Mieszkaniec to innowacyjne rozwiązanie, które skutecznie usprawnia komunikację pomiędzy mieszkańcami a pracownikami spółdzielni mieszkaniowej.
Teraz każdy mieszkaniec ma możliwość łatwego dostępu do swojego konta z dowolnego miejsca i o każdej porze, co przekłada się na znaczną poprawę przepływu informacji oraz zwiększenie satysfakcji lokatorów.
Dzięki aplikacji PRO Mieszkaniec, użytkownicy mogą nie tylko zgłaszać usterki i awarie, ale także być na bieżąco informowani o planowanych pracach i innych istotnych wydarzeniach. Największą zaletą aplikacji jest możliwość dokładnego monitorowania zgłoszeń oraz śledzenia ich postępu. Dzięki temu każda czynność jest dokumentowana, a użytkownicy mają pewność, że ich problemy są rozpatrywane systematycznie i profesjonalnie.
Odkryj naszą webową aplikację PRO Mieszkaniec i przekonaj się, jak może ona usprawnić zarządzanie spółdzielnią mieszkaniową!
Poznaj korzyści aplikacji dla mieszkańców:
Wszystkie dane lokatora w jednym miejscu
Sprawna i szybka komunikacja z mieszkańcami
Dostęp do dokumentów przez aplikację
Przesyłanie komunikatów dla wszystkich lub wybranych mieszkańców
Zwiększenie zadowolenia lokatorów z obsługi Spółdzielni Mieszkaniowej
Przesyłanie ważnych informacji przez mieszkańców pracownikom SM
Przykłady ekranów
Ekran Analizy Salda, na którym widoczne są wszystkie obciążenia za mieszkania
Sekcja Aktualności, gdzie zarządcy mogą zamieszczać istotne informacje dla mieszkańców
Ekran Zgłoszenia Mieszkańców, tutaj można zgłaszać problemy, brać udział w dyskusjach i komentować istniejące tematy
Skontaktuj się z ekspertem!
Katarzyna Domańska-Czapla
Tel. +48 601 156 094
Email: k.domanska@probit.com.pl
Wspieramy blisko 400 jednostek z sektora mieszkaniowego.
Bądź wśród nich!
Aplikacja PRO Mieszkaniec to w szczególności:
Integracja z modułami oprogramowania PROBIT (Czynsze, Administrator)
Wydruk naliczenia
Zgłaszanie awarii, usterek
Informacja o zmianie adresu korespondencyjnego, ilości osób
Pogląd stanu rozrachunków
Płatność za należności bezpośrednio w aplikacji
Dzięki integracji z portalem Autopay, masz możliwość wykonywania przelewów z jednego miejsca.
Przesyłanie stanów liczników
Przeglądanie komunikatów
Wysyłanie komunikatów e-mail i SMS
Pracownicy Spółdzielni Mieszkaniowej mają możliwość wielotorowej komunikacji z mieszkańcami dzięki wysyłce personalizowanych komunikatów poprzez aplikacje, e-mail i SMS.
Przewodniki po aplikacji
Jak sprawdzić swoje naliczenia w aplikacji PRO Mieszkaniec?
Zyskaj pełną kontrolę nad zgłoszeniami i naprawami!
Dzięki naszej integracji z PortalPRO możesz zgłaszać naprawy bezpośrednio z aplikacji PRO Mieszkaniec, a dane będą synchronizowane automatycznie.
Zweryfikowana baza wykonawców zapewniająca wysoką jakość swoich usług.
Automatyczne dopasowywanie zgłoszeń do odpowiednich specjalistów na podstawie rodzaju usterki i lokalizacji.
Rynkowa wycena pracy, dzięki czemu masz pewność, że nie przepłacasz.
Historie Klientów
W tej sekcji znajdziesz zbiór praktycznych wskazówek, przykładów i studiów przypadków, które dowodzą, że nasze systemy są doskonałym rozwiązaniem dla firm i organizacji działających w branży mieszkaniowej. Znajdziesz tutaj przykłady, jak pracujemy ramię w ramię z naszymi klientami, dostosowując nasze rozwiązania do ich indywidualnych potrzeb.
Partnerzy, którzy nam zaufali
Nagrane webinary
22 maja 2024 r.
PRO Mieszkaniec - aplikacja do komunikacji z mieszkańcami
Zobacz agendę
29 listopada 2023 r.
Nowy rozdział w Księgowości od 1 lipca 2024 r. - Krajowy System e-Faktur
Zobacz agendę
23 maja 2023 r.
Odkryj tajniki pracy zdalnej – zmiany w Kodeksie pracy i w aplikacji PROBIT
Zobacz agendę