Aplikacja dla Mieszkańców
Zgłaszanie usterek, stany liczników, dostęp do uchwał, analiza salda i intuicyjny panel mieszkańca. Zobacz, jak działa aplikacja dla wspólnot mieszkaniowych – przekonaj się na prezentacji na żywo.
Aplikacja, która łączy mieszkańców i zarządców

Aplikacja PRO Mieszkaniec to innowacyjne rozwiązanie, które skutecznie usprawnia komunikację pomiędzy mieszkańcami a pracownikami spółdzielni mieszkaniowej.
Teraz każdy mieszkaniec ma możliwość łatwego dostępu do swojego konta z dowolnego miejsca i o każdej porze, co przekłada się na znaczną poprawę przepływu informacji oraz zwiększenie satysfakcji lokatorów.
Dzięki aplikacji PRO Mieszkaniec, użytkownicy mogą nie tylko zgłaszać usterki i awarie, ale także być na bieżąco informowani o planowanych pracach i innych istotnych wydarzeniach. Największą zaletą aplikacji jest możliwość dokładnego monitorowania zgłoszeń oraz śledzenia ich postępu. Dzięki temu każda czynność jest dokumentowana, a użytkownicy mają pewność, że ich problemy są rozpatrywane systematycznie i profesjonalnie.
Odkryj naszą webową aplikację PRO Mieszkaniec i przekonaj się, jak może ona usprawnić zarządzanie spółdzielnią mieszkaniową!
Poznaj korzyści aplikacji dla mieszkańców:

Wszystkie dane lokatora w jednym miejscu

Sprawna i szybka komunikacja z mieszkańcami

Dostęp do dokumentów przez aplikację

Przesyłanie komunikatów dla wszystkich lub wybranych mieszkańców

Zwiększenie zadowolenia lokatorów z obsługi Spółdzielni Mieszkaniowej

Przesyłanie ważnych informacji przez mieszkańców pracownikom SM
Skontaktuj się z ekspertem!
Wspieramy blisko 400 jednostek z sektora mieszkaniowego.
Bądź wśród nich!
Katarzyna Domańska-Czapla
Kierownik Handlowy
Tel. +48 601 156 094
Email: k.domanska@probit.com.pl

Przykłady ekranów
Ekran Analizy Salda, na którym widoczne są wszystkie obciążenia za mieszkania

Sekcja Aktualności, gdzie zarządcy mogą zamieszczać istotne informacje dla mieszkańców

Ekran Zgłoszenia Mieszkańców, tutaj można zgłaszać problemy, brać udział w dyskusjach i komentować istniejące tematy

Aplikacja PRO Mieszkaniec to w szczególności:
Integracja z modułami oprogramowania PROBIT (Czynsze, Administrator)
Wydruk naliczenia
Zgłaszanie awarii, usterek
Informacja o zmianie adresu korespondencyjnego, ilości osób
Pogląd stanu rozrachunków
Płatność za należności bezpośrednio w aplikacji
Dzięki integracji z portalem Autopay, masz możliwość wykonywania przelewów z jednego miejsca.
Przesyłanie stanów liczników
Przeglądanie komunikatów
Wysyłanie komunikatów e-mail i SMS
Pracownicy Spółdzielni Mieszkaniowej mają możliwość wielotorowej komunikacji z mieszkańcami dzięki wysyłce personalizowanych komunikatów poprzez aplikacje, e-mail i SMS.
Przewodniki po aplikacji
Jak sprawdzić swoje naliczenia w aplikacji PRO Mieszkaniec?
Nasi Klienci
Nasi Klienci
Nagrane webinary
27 marca 2025 r.
Jak nowoczesne narzędzia mogą ułatwić codzienną pracę Zarządców i Spółdzielni Mieszkaniowych?
Zobacz agendę
12 lutego 2025 r.
Aplikacja PRO Mieszkaniec w praktyce – jej nowe funkcjonalności i możliwości
Zobacz agendę
22 maja 2024 r.
PRO Mieszkaniec - aplikacja do komunikacji z mieszkańcami
Zobacz agendę
Historie Klientów
W tej sekcji znajdziesz zbiór praktycznych wskazówek, przykładów i studiów przypadków, które dowodzą, że nasze systemy są doskonałym rozwiązaniem dla firm i organizacji działających w branży mieszkaniowej. Znajdziesz tutaj przykłady, jak pracujemy ramię w ramię z naszymi klientami, dostosowując nasze rozwiązania do ich indywidualnych potrzeb.