Aplikacja PRO Mieszkaniec
Usprawnij Zarządzanie Nieruchomościami z PRO Mieszkaniec
Aplikacja PRO Mieszkaniec to innowacyjne rozwiązanie, która umożliwia dwukierunkową komunikację pomiędzy mieszkańcami a zarządcą nieruchomości lub spółdzielnią mieszkaniową. Dzięki niej, użytkownicy mają łatwy dostęp do swojego konta z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.
Z aplikacją mieszkańcy mogą nie tylko zgłaszać usterki i awarie, lecz również być na bieżąco informowani o planowanych pracach i istotnych wydarzeniach. Najważniejszą zaletą aplikacji jest możliwość monitorowania zgłoszeń oraz śledzenia ich postępu, co gwarantuje systematyczną i profesjonalną obsługę problemów.
Nasza webowa aplikacja jest łatwa w obsłudze i przyczynia się do zwiększenia satysfakcji obecnych klientów poprzez usprawnienie procesów komunikacji i dostępu do informacji. Dodatkowo, zwiększa ona atrakcyjność oferty dla potencjalnych klientów, którzy cenią sobie wygodę i efektywność w zarządzaniu swoim mieszkaniem.
Odkryj PRO Mieszkaniec i podnieś jakość zarządzania swoimi nieruchomościami już dziś!
Dlaczego warto wybrać PRO Mieszkaniec?
Zwiększenie zadowolenia właścicieli z obsługi Zarządcy
Sprawna i szybka komunikacja z mieszkańcami
Dostęp do dokumentów przez aplikację
Przesyłanie komunikatów dla wszystkich lub wybranych mieszkańców
Zwiększenie konkurencyjności i szansy na pozyskanie kolejnych Wspólnot Mieszkaniowych
Przesyłanie ważnych informacji przez mieszkańców pracownikom Zarządcy
Zyskaj pełną kontrolę nad zgłoszeniami i naprawami!
Dzięki naszej integracji z PortalPRO możesz zgłaszać naprawy bezpośrednio z aplikacji PRO Mieszkaniec, a dane będą synchronizowane automatycznie.
Zweryfikowana baza wykonawców zapewniająca wysoką jakość swoich usług.
Automatyczne dopasowywanie zgłoszeń do odpowiednich specjalistów na podstawie rodzaju usterki i lokalizacji.
Rynkowa wycena pracy, dzięki czemu masz pewność, że nie przepłacasz.
Przykłady ekranów
Ekran Analizy Salda, na którym widoczne są wszystkie obciążenia za mieszkania
Sekcja Aktualności, gdzie zarządcy mogą zamieszczać istotne informacje dla mieszkańców
Ekran Zgłoszenia Mieszkańców, tutaj można zgłaszać problemy, brać udział w dyskusjach i komentować istniejące tematy
Skontaktuj się z ekspertem!
Katarzyna Domańska-Czapla
Tel. +48 601 156 094
Email: k.domanska@probit.com.pl
Wspieramy blisko 400 jednostek z sektora mieszkaniowego.
Bądź wśród nich!
Przewodniki po aplikacji
Jak sprawdzić swoje naliczenia w aplikacji PRO Mieszkaniec?
Najważniejsze cechy aplikacji PRO Mieszkaniec:
Integracja z modułami oprogramowania PROBIT (Czynsze, Administrator)
Dzięki temu informacja raz wprowadzona znajduje swoje odzwierciedlenie we wszystkich miejscach, które jej wymagają. Ponadto z poziomu systemu istnieje możliwość opracowania danych oraz wygenerowania np. zlecenia remontowego na podstawie przesłanej przez mieszkańca informacji o awarii.
Zgłaszanie awarii, usterek
Każdy mieszkaniec może zgłaszać drogą elektroniczną informację o awariach i usterkach dotyczących nieruchomości czy osiedla. Taka informacja trafia na konto Zarządcy oraz do modułu Administrator, gdzie podlega dalszej analizie. W konsekwencji automatycznie wygenerowane zostaje zlecenie remontowe dla firmy serwisującej.
Wydruk naliczenia
Przeglądanie komunikatów od Zarządcy
W jednym miejscu zebrane są wszystkie komunikaty udostępniane przez Zarządcę. Zapewnia to przejrzystość wymiany informacji, łatwy dostęp do danych oraz wgląd do historii.
Wysyłanie komunikatów e-mail i SMS
Zarządca ma możliwość wielotorowej komunikacji z mieszkańcami dzięki wysyłce personalizowanych komunikatów poprzez aplikacje, e-mail i SMS.
Pogląd stanu rozrachunków
Informacja o zmianie adresu korespondencyjnego, ilości osób
Właściciel ma możliwość aktualizacji swoich danych bez konieczności osobistej wizyty Zarządcy. Opcja ta usprawnia szybkość przekazywanych informacji. Zarządca natomiast ma możliwość automatycznego importu tych danych do oprogramowania PROBIT.
Przesyłanie stanów liczników
Płatność za należności bezpośrednio w aplikacji
Dzięki integracji z portalem Autopay, masz możliwość wykonywania przelewów z jednego miejsca.
Głosowanie uchwał
Dzięki głosowaniu uchwał przez internet proces ten staje się szybszy oraz bardziej efektywny.
System wspierający tysiące firm w Polsce:
Historie Klientów
W tej sekcji znajdziesz zbiór praktycznych wskazówek, przykładów i studiów przypadków, które dowodzą, że nasze systemy są doskonałym rozwiązaniem dla firm i organizacji działających w branży mieszkaniowej. Znajdziesz tutaj przykłady, jak pracujemy ramię w ramię z naszymi klientami, dostosowując nasze rozwiązania do ich indywidualnych potrzeb.