Program księgowy dla Ochotniczej Straży Pożarnej
Zapraszamy do umówienia się na bezpłatną prezentację naszego systemu. Dołącz do grona, w którym już jest ponad 20% Jednostek Straży Pożarnej w całej Polsce, korzystających z naszych rozwiązań!
Program komputerowy dla OSP
System PRO-PSP to kompleksowe oprogramowanie dla Straży Pożarnych. Program posiada budowę modułową, dzięki czemu każdy klient ma możliwość indywidualnego wyboru z szerokiej oferty modułów, dokładnie te funkcjonalności, którymi jest zainteresowany. Integralność oprogramowania powoduje, że informacje wprowadzone w obrębie jednego z modułów systemu natychmiast dostępne są dla pozostałych, zwiększając tym samym szybkość i efektywność pracy z programem księgowym. Optymalne rozwiązanie księgowe zwiększa poczucie bezpieczeństwa użytkowników systemu.
Oprogramowanie modułowe pozwala każdemu klientowi dostosować system do swoich indywidualnych potrzeb. Do najważniejszych modułów można zaliczyć moduł Finanse i Księgowość, Płace i Kadry, Majątek Trwały, Fakturowanie, Magazynem oraz aplikacja E-Kiosk Pracowniczy.
Moduły pakietu PRO-PSP
Korzyści systemu do zarządzania OSP
Dowolność rozbudowy systemu o kolejne moduły pakietu PRO-PSP
Bezpieczeństwo danych oraz szeroki dostęp do informacji
Możliwość parametryzacji pod różne potrzeby działów księgowych
Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania księgowością Straży Pożarnych
Wsparcie ekspertów na każdym etapie pracy z systemem
Elastyczność i intuicyjność obsługi systemu
Analizy przedwdrożeniowe
Wdrożenie to najważniejsza składowa oprogramowania, ponieważ pozwala na sparametryzowanie systemu zgodnie z indywidualnymi potrzebami oraz preferencjami. Warto podkreślić, że aby móc dobrze przygotować system, należy szczegółowo poznać wymagania klienta. W tym celu naszym klientom oferujemy usługę Analizy Przedwdrożeniowej.
Celem analizy jest odpowiedź na pytania, które zadajemy sobie my, jako dostawca oprogramowania, a odpowiedzieć na nie możemy tylko wspólnie z klientem. Razem uzgadniamy to co ważne i odpowiadamy na pytania – Co? Jak? Kiedy?
Kiedy razem poznamy już odpowiedzi na te pytania, spiszemy najważniejsze pomysły oraz zagadnienia. Wszystko to, by mieć przewodnik (dokument), który przeprowadzi nas przez cały proces wdrożenia.
Wdrożenie nie musi być trudne. Wystarczy je dobrze zaplanować, a wtedy może być przygodą…
Etapy wdrożenia systemu
Wdrożenie systemu PROBIT w firmie składa się z kilku etapów, które warto poznać przed podjęciem decyzji o implementacji oprogramowania. Zachęcamy do zapoznania się z nimi na naszej stronie.
Obsługa posprzedażowa
Umowa serwisowa – by działać jeszcze sprawniej
Wdrożenie dedykowanego oprogramowania to pierwszy krok do usprawnienia procesów w firmie i wejście na wyższy poziom zarządzania. Nasza rola nie kończy się jednak na tym etapie. Nasi eksperci są do Twojej dalszej dyspozycji w ramach wsparcia posprzedażowego.
Umowy serwisowe to rozwiązanie dla tych klientów, którzy:
Cenią sobie bezproblemową pracę z oprogramowanie
W razie jakichkolwiek wątpliwości stawiają na szybką reakcję i bezpośredni kontakt z osobą odpowiedzialną za serwis
Wdrażają opłacalne rozwiązania - umowa serwisowa zapewnia niższy koszt serwisu
Współpraca z PROBIT oznacza pewność, że praca na danym oprogramowaniu będzie zgodna z założeniami, czyli: SPRAWNA, BEZAWARYJNA, KOMPLEKSOWA, RAPORTOWALNA.
Przykłady ekranów
Kontakt
Skontaktuj się z nami. Przedstawimy pełną ofertę rozwiązań oraz odpowiemy na każde Twoje pytanie.