Tel. +48 601 156 094   |   Pn-Pt 8:00-16:00  

PROBIT - Oprogramowanie dla zarządzania

Program księgowy dla Ochotniczej Straży Pożarnej

Zapraszamy do umówienia się na bezpłatną prezentację naszego systemu. Dołącz do grona, w którym już jest ponad 20% Jednostek Straży Pożarnej w całej Polsce, korzystających z naszych rozwiązań!

Strona główna > Oprogramowanie > Straże Pożarne

Oprogramowanie dla Jednostek Straży Pożarnej

Program komputerowy dla OSP

System PRO-PSP to kompleksowe oprogramowanie dla Straży Pożarnych. Program posiada budowę modułową, dzięki czemu każdy klient ma możliwość indywidualnego wyboru z szerokiej oferty modułów, dokładnie te funkcjonalności, którymi jest zainteresowany. Integralność oprogramowania powoduje, że informacje wprowadzone w obrębie jednego z modułów systemu natychmiast dostępne są dla pozostałych, zwiększając tym samym szybkość i efektywność pracy z programem księgowym. Optymalne rozwiązanie księgowe zwiększa poczucie bezpieczeństwa użytkowników systemu.

Oprogramowanie modułowe pozwala każdemu klientowi dostosować system do swoich indywidualnych potrzeb. Do najważniejszych modułów można zaliczyć moduł Finanse i Księgowość, Płace i Kadry, Majątek Trwały, Fakturowanie, Magazynem oraz aplikacja E-Kiosk Pracowniczy.

Moduły pakietu PRO-PSP

Korzyści systemu do zarządzania OSP

Dowolność rozbudowy systemu o kolejne moduły pakietu PRO-PSP

Bezpieczeństwo danych oraz szeroki dostęp do informacji

Możliwość parametryzacji pod różne potrzeby działów księgowych

Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania księgowością Straży Pożarnych

Wsparcie ekspertów na każdym etapie pracy z systemem

Elastyczność i intuicyjność obsługi systemu

Analizy przedwdrożeniowe

Wdrożenie to najważniejsza składowa oprogramowania, ponieważ pozwala na sparametryzowanie systemu zgodnie z indywidualnymi potrzebami oraz preferencjami. Warto podkreślić, że aby móc dobrze przygotować system, należy szczegółowo poznać wymagania klienta. W tym celu naszym klientom oferujemy usługę Analizy Przedwdrożeniowej.

Celem analizy jest odpowiedź na pytania, które zadajemy sobie my, jako dostawca oprogramowania, a odpowiedzieć na nie możemy tylko wspólnie z klientem. Razem uzgadniamy to co ważne i odpowiadamy na pytania – Co? Jak? Kiedy?

 

Kiedy razem poznamy już odpowiedzi na te pytania, spiszemy najważniejsze pomysły oraz zagadnienia. Wszystko to, by mieć przewodnik (dokument), który przeprowadzi nas przez cały proces wdrożenia. 

Wdrożenie nie musi być trudne. Wystarczy je dobrze zaplanować, a wtedy może być przygodą…

Etapy wdrożenia systemu

Wdrożenie systemu PROBIT w firmie składa się z kilku etapów, które warto poznać przed podjęciem decyzji o implementacji oprogramowania. Zachęcamy do zapoznania się z nimi na naszej stronie.

Obsługa posprzedażowa 

Umowa serwisowa – by działać jeszcze sprawniej

Wdrożenie dedykowanego oprogramowania to pierwszy krok do usprawnienia procesów w firmie i wejście na wyższy poziom zarządzania. Nasza rola nie kończy się jednak na tym etapie. Nasi eksperci są do Twojej dalszej dyspozycji w ramach wsparcia posprzedażowego.

Umowy serwisowe to rozwiązanie dla tych klientów, którzy:

 

$

Cenią sobie bezproblemową pracę z oprogramowanie

$

W razie jakichkolwiek wątpliwości stawiają na szybką reakcję i bezpośredni kontakt z osobą odpowiedzialną za serwis

$

Wdrażają opłacalne rozwiązania - umowa serwisowa zapewnia niższy koszt serwisu

Współpraca z PROBIT oznacza pewność, że praca na danym oprogramowaniu będzie zgodna z założeniami, czyli: SPRAWNA, BEZAWARYJNA, KOMPLEKSOWA, RAPORTOWALNA.

Przykłady ekranów

Przykłady ekranów - PROBIT

Kontakt

Skontaktuj się z nami. Przedstawimy pełną ofertę rozwiązań oraz odpowiemy na każde Twoje pytanie.

    Podaj dane kontaktowe, w celu umówienia spotkania

    Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji przez probit.com.pl za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu Regulaminu serwisu i Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PROBIT, w celu przedstawienia bezpłatnej prezentacji systemu. Oświadczam, iż zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną

    Klienci z sektora publicznego

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "LAZUROWA" - Klient PROBIT

    …Nasza Spółdzielnia rozpoczęła współpracę z PROBIT, zakupując szereg modułów, w tym: Fakturowanie, Finanse i Księgowość, Majątek Trwały, Płace i Kadry, Magazyn, Czynsze, Media i Wkłady. Moduł „Finanse i Księgowość” pomógł nam w precyzyjnym zarządzaniu finansami oraz generowaniu kompleksowych raportów finansowych. Moduł „Czynsze” znacznie usprawnił procesy związane z obsługą czynszów od naszych najemców, zapewniając nam terminowe i dokładne rozliczenia. Moduł „Fakturowanie i Koszty” umożliwił nam prowadzenie efektywnej dokumentacji finansowej i kontrolowanie kosztów operacyjnych. Moduł „Majątek Trwały” ułatwił nam śledzenie i zarządzanie naszymi aktywami trwałymi oraz monitorowanie ich wartości. Moduł „Płace i Kadry” wspomaga nas w obszarze zarządzania personelem oraz płacami, zapewniając zgodność z przepisami. Moduł „Magazyn” umożliwia efektywne zarządzanie zapasami i kontrolę nad dostawami…

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "LAZUROWA"

    Główny Księgowy mgr Dorota Dolota, Prezes Zarządu Zbigniew Gaca - Richter

    Spółdzielnia Mieszkaniowa Makoszowianka, Zabrze - Klient PROBIT

    Dzielimy się naszym bardzo dobrym doświadczeniem z korzystania z oprogramowania PROBIT, które od wielu lat wspiera naszą firmę w sektorze mieszkaniowym i wspólnotowym. Nasza Spółdzielnia Mieszkaniowa „Makoszowianka” rozpoczęła współpracę z PROBIT w 2013 roku, zakupując moduły: Finanse – Księgowość, Fakturowanie, Majątek Trwały, Czynsze, Wkłady, Administrator, PRO Mieszkaniec. Elastyczność i szeroka funkcjonalność oprogramowania to zalety systemu PROBIT, które okazały się niezwykle przydatne dla naszej działalności. Dzięki modułowi Finanse i Księgowość jesteśmy w stanie skutecznie i precyzyjnie zarządzać naszymi finansami i raportować wyniki. Moduł Czynsze ułatwił nam obsługę czynszów naszych lokatorów, zapewniając nam terminowe rozliczenia…

    Spółdzielnia Mieszkaniowa Makoszowianka, Zabrze

    Prezes Zarządu mgr Aleksandra Zagańska

    P.P.U.H. “NOVA” S.C. P. Rudnik, S. Grzędziński - Klient PROBIT

    Nasza firma rozpoczęła współpracę z PROBIT kilkanaście lat temu, zakupując do zarządzania wspólnotami następujące moduły: Finanse – Księgowość, Czynsze, Media, Administrator oraz Platforma Wymiany Informacji… Oprogramowanie Probit znacząco ułatwiło prowadzoną przez nas działalność polegającą na zarządzaniu nieruchomościami. Intuicyjność interfejsu powoduje łatwość pracy na systemie Probit, a możliwość personalizacji systemu i jego elastyczność sprawiają, że mamy system utworzony pod nasze potrzeby. Jednym z podstawowych zagadnień, które wyróżniają PROBIT, jest doskonałe wsparcie techniczne otrzymywane od konsultantów. Zespół wsparcia jest zawsze pomocny i kompetentny…

    P.P.U.H. “NOVA” S.C. P. Rudnik, S. Grzędziński

    Zarządca Nieruchomości mgr inż. Przemysław Rudnik

    MAKART-BOX Bojakowscy Sp. Jawna współpraca z PROBIT

    Rozpoczęłiśmy współpracę z PROBIT w 1999 roku. Moduł Płace i Kadry pomaga nam w zarządzaniu personelem i procesem płacowym, co ma kluczowe znaczenie dla naszej działalności. Chcielibyśmy również podkreślić doskonałe wsparcie techniczne konsultanta oraz pomoc, jaką otrzymujemy od zespołu obsługi klienta PROBIT. Dzięki niemu możemy szybko rozwiązywać ewentualne problemy i dostosowywać system do naszych potrzeb. Regularne aktualizacje oprogramowania dostarczanego przez PROBIT pozwalają nam korzystać z nowych funkcji i rozwiązań, co przekłada się na naszą efektywność.

    MAKART-BOX Bojakowscy Sp. Jawna

    Małgorzata Bojakowska-Ożóg, współwłaściciel

    Nasza firma rozpoczęła współpracę z PROBIT w 2020 roku, zakupując kilka modułów, w tym:
    Finanse i Księgowość, Majątek Trwały, Magazyn oraz Płace i Kadry. Główne funkcje i zalety systemu PROBIT okazały się niezwykle przydatne dla naszej działalności w sektorze publicznym. Moduł Finanse i Księgowość pomaga nam w efektywnym zarządzaniu budżetem, generowaniu raportów finansowych oraz kontrolowaniu wydatków, a moduł Majątek Trwały i Magazyn pomaga nam w pełnym monitorowaniu naszych aktywów…

    Niezwykle ważnym aspektem dla naszej instytucji sektora publicznego jest zgodność z przepisami i regulacjami. PROBIT spełnia nasze oczekiwania pod względem legalności i zgodności z obowiązującymi przepisami, co jest kluczowe dla naszej działalności. Wszystko to sprawia, że jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej współpracy i i gorąco polecamy to oprogramowanie innym instytucjom sektora publicznego. Dziękujemy za profesjonalizm i jakość usług, jakie nam dostarczacie.

    Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie

    Główna Księgowa Edyta Błaszczyk
    logo Zakład Pielęgnacyjno- Opiekuńczy SPZOZ

    Współpracę rozpoczęliśmy w sierpniu 2015 roku zakupując kompleksowe oprogramowanie wspomagające zarządzanie częścią administracyjną zakładu. Program został przygotowany pod nasze oczekiwania dzięki elastycznej funkcjonalności i przejrzystemu interfejsowi.
    (…) Dodatkową wartością firmy są doświadczenie i kompetencje konsultantów, których pomoc była i jest na wysokim poziomie.

    Zakład Pielęgnacyjno- Opiekuńczy SPZOZ

    Dyrektor Małgorzata Stańczak
    logo lublin centrum kultury

    (…) Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy stwierdzić, iż Zakład Usług Komputerowych i Biurowych PROBIT jest w pełni profesjonalną firmą. Szeroka oferta systemu połączona dużą elastycznością w stosunku do wymagań klienta pozwala na dopasowanie systemu informatycznego do każdej instytucji kultury. Na uznanie zasługuje sprawność organizacyjna wszystkich osób zatrudnionych w firmie. Warty podkreślenia jest również bardzo dobry kontakt z personelem firmy i uzyskiwanie merytorycznych wypowiedzi.

    Centrum Kultury w Lublinie

    Główny Księgowy Małgorzata Dąbrowska
    logo Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

    Współpracę z firmą PROBIT rozpoczęliśmy w lipcu 1999 roku (…). Jest to system kompleksowy, odznaczający się wysokim stopniem parametryzacji, na bieżąco dostosowywany do naszych indywidualnych potrzeb i zmieniających się przepisów. Oprogramowanie dobrze sprawdza się w naszej firmie, a głównym jego atutem jest duża elastyczność i łatwość obsługi.

    Główny Księgowy mgr Beata Wawrzyniak

    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu
    logo biblioteka w poznaniu

    Zakupione przez nas oprogramowanie jest w pełni zintegrowanym systemem, który gwarantuje wzajemne współdziałanie modułów programowych. Ponadto program jest aktualizowany w ramach tej samej wersji oraz posiada przejrzysty interfejs przyjazny dla użytkownika.

    Miejska Biblioteka Publiczna Im. Prof. Władysława Studenckiego W Bytomiu

    Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bytomiu mgr Dariusz Kot
    pomoc zdalna
    Kontakt

    Skontakuj się z nami!

    (71) 341 73 70

    probit@probit.com.pl

    Umów prezentację