Towarzystwo Budownictwa Społecznego > Moduły
Aplikacja PRO Mieszkaniec dla Towarzystw Budownictwa Społecznego
Aplikacja PRO Mieszkaniec
Aplikacja PRO Mieszkaniec to doskonałe narzędzie do zarządzania wspólnotą mieszkaniową, które zapewni Ci lepszą komunikację z lokatorami.
Zaloguj się z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, zwiększając tym samym przepływ informacji i zadowolenie mieszkańców. Korzystaj z naszej nowoczesnej aplikacji, by zapewnić sobie łatwe zarządzanie nieruchomością.
Umów się na prezentację, aby poznać nasze rozwiązania i przekonać się o ich skuteczności w praktyce.
Zalety Modułu
Wszystkie dane lokatora w jednym miejscu
Sprawna i szybka komunikacja z mieszkańcami
Dostęp do dokumentów przez aplikację
Przesyłanie komunikatów dla wszystkich lub wybranych mieszkańców
Zwiększenie zadowolenia lokatorów z obsługi Towarzystwa Budownictwa Społecznego
Przesyłanie ważnych informacji przez mieszkańców pracownikom TBS
Zyskaj pełną kontrolę nad zgłoszeniami i naprawami!
Dzięki naszej integracji z PortalPRO możesz zgłaszać naprawy bezpośrednio z aplikacji PRO Mieszkaniec, a dane będą synchronizowane automatycznie.
Zweryfikowana baza wykonawców zapewniająca wysoką jakość swoich usług.
Automatyczne dopasowywanie zgłoszeń do odpowiednich specjalistów na podstawie rodzaju usterki i lokalizacji.
Rynkowa wycena pracy, dzięki czemu masz pewność, że nie przepłacasz.
Przykłady ekranów
Ekran Analizy Salda, na którym widoczne są wszystkie obciążenia za mieszkania
Sekcja Aktualności, gdzie zarządcy mogą zamieszczać istotne informacje dla mieszkańców
Ekran Zgłoszenia Mieszkańców, tutaj można zgłaszać problemy, brać udział w dyskusjach i komentować istniejące tematy
Skontaktuj się z ekspertem!
Katarzyna Domańska-Czapla
Tel. +48 601 156 094
Email: k.domanska@probit.com.pl
Wspieramy blisko 400 jednostek z sektora mieszkaniowego.
Bądź wśród nich!
Aplikacja PRO Mieszkaniec to w szczególności:
Integracja z modułami oprogramowania PROBIT (Czynsze, Administrator)
Dzięki temu informacja raz wprowadzona znajduje swoje odzwierciedlenie we wszystkich miejscach, które jej wymagają. Ponadto z poziomu systemu istnieje możliwość opracowania danych oraz wygenerowania np. zlecenia remontowego na podstawie przesłanej przez mieszkańca informacji o awarii.
Zgłaszanie awarii, usterek
Każdy mieszkaniec może zgłaszać drogą elektroniczną informację o awariach i usterkach dotyczących nieruchomości czy osiedla. Taka informacja trafia na konto odpowiedzialnego pracownika TBS oraz do modułu Administrator, gdzie podlega dalszej analizie. W konsekwencji automatycznie wygenerowane zostaje zlecenie remontowe dla firmy serwisującej.
Wydruk naliczenia
Wysyłanie komunikatów e-mail i SMS
Pracownicy TBS mają możliwość wielotorowej komunikacji z mieszkańcami dzięki wysyłce personalizowanych komunikatów poprzez aplikacje, e-mail i SMS.
Pogląd stanu rozrachunków
Informacja o zmianie adresu korespondencyjnego, ilości osób
Lokator ma możliwość aktualizacji swoich danych bez konieczności osobistej wizyty w siedzibie TBS. Opcja ta usprawnia szybkość przekazywanych informacji. Pracownik natomiast ma możliwość automatycznego importu tych danych do oprogramowania PROBIT
Płatność za należności bezpośrednio w aplikacji
Dzięki integracji z portalem Autopay, masz możliwość wykonywania przelewów z jednego miejsca.
Przesyłanie stanów liczników
Przeglądanie komunikatów
W jednym miejscu zebrane są wszystkie komunikaty udostępniane przez zarząd Towarzystwa Budownictwa Społecznego. Zapewnia to przejrzystość wymiany informacji, łatwy dostęp do danych oraz wgląd do historii.
Przewodniki po aplikacji
Jak sprawdzić swoje naliczenia w aplikacji PRO Mieszkaniec?
Historie Klientów
W tej sekcji znajdziesz zbiór praktycznych wskazówek, przykładów i studiów przypadków, które dowodzą, że nasze systemy są doskonałym rozwiązaniem dla firm i organizacji działających w branży mieszkaniowej. Znajdziesz tutaj przykłady, jak pracujemy ramię w ramię z naszymi klientami, dostosowując nasze rozwiązania do ich indywidualnych potrzeb.