Tel. +48 601 156 094   |   Pn-Pt 8:00-16:00  

PROBIT - Oprogramowanie dla zarządzania

Towarzystwo Budownictwa Społecznego > Moduły

Aplikacja PRO Mieszkaniec dla Towarzystw Budownictwa Społecznego

Aplikacja PRO Mieszkaniec

Aplikacja PRO Mieszkaniec

Aplikacja PRO Mieszkaniec to doskonałe narzędzie do zarządzania wspólnotą mieszkaniową, które zapewni Ci lepszą komunikację z lokatorami.

Zaloguj się z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, zwiększając tym samym przepływ informacji i zadowolenie mieszkańców. Korzystaj z naszej nowoczesnej aplikacji, by zapewnić sobie łatwe zarządzanie nieruchomością.

Umów się na prezentację, aby poznać nasze rozwiązania i przekonać się o ich skuteczności w praktyce.

Zalety Modułu

Wszystkie dane w jednym miejscu - PROBIT

Wszystkie dane lokatora w jednym miejscu

integracja z pozostałymi modułami pakietu - PROBIT

Sprawna i szybka komunikacja z mieszkańcami

Przyspieszenie codziennej pracy - PROBIT

Dostęp do dokumentów przez aplikację

Szeroka możliwość analizy danych finansowych

Przesyłanie komunikatów dla wszystkich lub wybranych mieszkańców

Przygotowanie i wysyłka sprawozdań bezpośrednio z systemu

Zwiększenie zadowolenia lokatorów z obsługi Towarzystwa Budownictwa Społecznego

Równoczesna praca wielu użytkowników

Przesyłanie ważnych informacji przez mieszkańców pracownikom TBS

Zyskaj pełną kontrolę nad zgłoszeniami i naprawami!

$

Dzięki naszej integracji z PortalPRO możesz zgłaszać naprawy bezpośrednio z aplikacji PRO Mieszkaniec, a dane będą synchronizowane automatycznie.

$

Zweryfikowana baza wykonawców zapewniająca wysoką jakość swoich usług.

$

Automatyczne dopasowywanie zgłoszeń do odpowiednich specjalistów na podstawie rodzaju usterki i lokalizacji.

$

Rynkowa wycena pracy, dzięki czemu masz pewność, że nie przepłacasz.

PRO Mieszkaniec + PortalPRO: korzyści dla Ciebie

Przykłady ekranów

Ekran Analizy Salda, na którym widoczne są wszystkie obciążenia za mieszkania

Analiza Sald - aplikacja PRO Mieszkaniec

Sekcja Aktualności, gdzie zarządcy mogą zamieszczać istotne informacje dla mieszkańców

Aktualności - PRO Mieszkaniec

Ekran Zgłoszenia Mieszkańców, tutaj można zgłaszać problemy, brać udział w dyskusjach i komentować istniejące tematy

Zgłoszenia Mieszkańców - aplikacja PRO Mieszkaniec

Skontaktuj się z ekspertem!

Katarzyna Domańska-Czapla

Tel. +48 601 156 094

Email: k.domanska@probit.com.pl

Wspieramy blisko 400 jednostek z sektora mieszkaniowego.

Bądź wśród nich! 

Katarzyna Domańska-Czapla

Aplikacja PRO Mieszkaniec to w szczególności:

$

Integracja z modułami oprogramowania PROBIT (Czynsze, Administrator)

Dzięki temu informacja raz wprowadzona znajduje swoje odzwierciedlenie we wszystkich miejscach, które jej wymagają. Ponadto z poziomu systemu istnieje możliwość opracowania danych oraz wygenerowania np. zlecenia remontowego na podstawie przesłanej przez mieszkańca informacji o awarii.

$

Zgłaszanie awarii, usterek

Każdy mieszkaniec może zgłaszać drogą elektroniczną informację o awariach i usterkach dotyczących nieruchomości czy osiedla. Taka informacja trafia na konto odpowiedzialnego pracownika TBS oraz do modułu Administrator, gdzie podlega dalszej analizie. W konsekwencji automatycznie wygenerowane zostaje zlecenie remontowe dla firmy serwisującej.

$

Wydruk naliczenia

Bezpośrednio z poziomu aplikacji możliwe jest wydrukowanie dokumentu naliczeniowego.
$

Wysyłanie komunikatów e-mail i SMS

Pracownicy TBS mają możliwość wielotorowej komunikacji z mieszkańcami dzięki wysyłce personalizowanych komunikatów poprzez aplikacje, e-mail i SMS.

$

Pogląd stanu rozrachunków

Mieszkaniec otrzymuje pełny dostęp do stanu swojej kartoteki. Może przeglądać informacje o powstałych naliczeniach, wpłatach, saldzie. Dodatkowym atutem jest możliwość jednokrotnego logowania umożliwiającego wgląd we wszystkie posiadane przez niego lokale.
$

Informacja o zmianie adresu korespondencyjnego, ilości osób

Lokator ma możliwość aktualizacji swoich danych bez konieczności osobistej wizyty w siedzibie TBS. Opcja ta usprawnia szybkość przekazywanych informacji. Pracownik natomiast ma możliwość automatycznego importu tych danych do oprogramowania PROBIT

$

Płatność za należności bezpośrednio w aplikacji

Dzięki integracji z portalem Autopay, masz możliwość wykonywania przelewów z jednego miejsca.

$

Przesyłanie stanów liczników

Umożliwia samodzielne przesyłanie stanów liczników.
$

Przeglądanie komunikatów

W jednym miejscu zebrane są wszystkie komunikaty udostępniane przez zarząd Towarzystwa Budownictwa Społecznego. Zapewnia to przejrzystość wymiany informacji, łatwy dostęp do danych oraz wgląd do historii.

Przewodniki po aplikacji

Jak sprawdzić swoje naliczenia w aplikacji PRO Mieszkaniec?

Historie Klientów

W tej sekcji znajdziesz zbiór praktycznych wskazówek, przykładów i studiów przypadków, które dowodzą, że nasze systemy są doskonałym rozwiązaniem dla firm i organizacji działających w branży mieszkaniowej. Znajdziesz tutaj przykłady, jak pracujemy ramię w ramię z naszymi klientami, dostosowując nasze rozwiązania do ich indywidualnych potrzeb.

Nasi Klienci

pomoc zdalna
Kontakt

Skontakuj się z nami!

(71) 341 73 70

probit@probit.com.pl

Umów prezentację