Tel. +48 601 156 094   |   Pn-Pt 8:00-16:00  

logo probit

Program Kadrowo-Płacowy

Zarządzaj kadrami i płacami z pełną kontrolą i zgodnością z przepisami. Odkryj, jak nasze rozwiązanie może usprawnić Twoje codzienne procesy i zwiększyć efektywność firmy. Zamów bezpłatną prezentację już dziś!

Strona główna > Oprogramowanie > Place i Kadry

Moduł Płace i Kadry

System kadrowo-płacowy

Nasz moduł Place i Kadry to nie tylko narzędzie do obsługi płac i kadr, ale także gwarancja pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa. Spełniamy wymagania Kodeksu Pracy, Ustawy o podatku od osób fizycznych, Ustawy o ochronie danych osobowych (RODO) oraz inne regulacje branżowe.

Rozumiemy, że każda firma ma swoje unikalne potrzeby i specyficzne wymagania związane z zarządzaniem personelem i rozliczeniami finansowymi. Dlatego oferujemy dedykowane rozwiązania, które pozwalają sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

Dzięki naszemu modułowi Place i Kadry, nie tylko oszczędzacie czas i zminimalizujecie ryzyko naruszenia przepisów, ale również zyskujecie elastyczność i dostosowanie do własnych potrzeb. Odkryj potencjał naszego rozwiązania i zyskaj pewność, że obsługa płac i kadr będzie efektywna, zgodna z prawem i dostosowana do specyfiki Twojego przedsiębiorstwa.

Przeliczanie urlopów na godziny - PROBIT

Oprogramowanie Kadry i Płace to w szczególności:

$

Przypomnienia / komunikaty użytkownika

Przypomnienia o zadaniach do realizacji, kontrola terminów (np. o kończących się terminach obowiązywania badań okresowych, uprawnień, szkoleń, umów).
$

Wieloetatowość

Możliwość zatrudniana pracowników na kilku etatach w obrębie jednej kartoteki pracownika.

$

Staże

Wyliczanie stażu z dokładnością do 1 dnia oraz automatyczne wyliczanie dodatku stażowego.
$

Fundusz świadczeń socjalnych i kasa zapomogowo-pożyczkowa

Możliwość udzielania pożyczek i generowania harmonogramów spłaty, automatyczne potrącenia składek, spłaty rat bezpośrednio z listy wynagrodzeń. Możliwość drukowania salda pożyczki na liście płac.

$

Pracownicze Plany Kapitałowe

Eksport informacji o składkach na PPK dla instytucji finansowych zgodny ze standardem rekomendowanym przez grupę projektową PPK.

$

Integracja z PRO Pracownik

Możliwość automatycznej wymiany informacji z aplikacją dla pracowników m.in. import do systemu Płacowo-Kadrowego planów, wniosków urlopowych, nieobecności, a także eksport na platformę informacji dla pracowników, m.in. wysyłka PIT.

$

E-deklaracje

Zbiorcza wysyłka deklaracji PIT-11, PIT-4R, PIT-8aR, PIT-8C, PIT-R, IFT-1, IFT-1R.

$

Zestawienia GUS

System automatycznie generuje zestawienia GUS (Z-03, Z-06, Z-12)

$

Indywidualne składniki

Możliwość zdefiniowania dowolnych składników wynagrodzeń, np. dodatek stażowy, dodatek za pracę w szczególnych warunkach i automatyczne ich przeliczanie na liście płac.
$

Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych

Automatyczna kontrola naliczania FP i FGŚP dla kobiet i mężczyzn oraz kobiet powracających z urlopu macierzyńskiego.
$

Integracja z Płatnikiem, PUE

Integracja z Płatnikiem ZUS, automatyczne rejestrowanie pracownika do ubezpieczeń w Płatniku i automatyczne wyrejestrowanie. Możliwość importowania nieobecności z PUE.

$

Zwolnienie z podatku dochodowego do 26 roku życia

System kontroluje zwolnienie z podatku dochodowego pracowników do 26 roku życia z dokładnością do dnia.
$

Integracja z Open Office i Microsoft Office

Możliwość kopiowania i eksportowania danych, tabel, zestawień do plików zewnętrznych np. xls, xlsx, xml, csv, pdf, doc, docx.
$

Integracja z systemem bankowości elektronicznej

Generowanie przelewów do list płac bezpośrednio z systemu Kadrowo-Płacowego.
$

Elektroniczne Akta Pracownicze

Umożliwiają prowadzenie wirtualnej teczki pracownika. Wszystkie dokumenty są zebrane i łatwo dostępne w systemie.
$

Obsługa umów o pracę i umów cywilnoprawnych

W module Kadrowo-Płacowym obsługujemy pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i na umowach cywilnoprawnych.

Zalety systemu Kadrowo-Płacowego

Wszystkie dane w jednym miejscu - PROBIT

Bieżąca kontrola nad działaniami w systemie

integracja z pozostałymi modułami pakietu - PROBIT

Brak konieczności dublowania kartotek pracowników

Przyspieszenie codziennej pracy - PROBIT

Prowadzenie wszelkiego rodzaju umów

Szeroka możliwość analizy danych finansowych

Możliwość definiowania indywidualnych składników

Przygotowanie i wysyłka sprawozdań bezpośrednio z systemu

Cała dokumentacja z pracownikiem w jednym miejscu

Równoczesna praca wielu użytkowników

Przelewy dla pracowników bezpośrednio z systemu

Skontaktuj się z ekspertem!

Katarzyna Domańska-Czapla

Tel. +48 601 156 094

Email: k.domanska@probit.com.pl

Wspieramy blisko 400 jednostek z sektora mieszkaniowego.

Bądź wśród nich! 

Katarzyna Domańska-Czapla

Rozszerzenie dla Modułu Płace i Kadry

Dla firm, które chcą jeszcze bardziej usprawnić zarządzanie personelem, oferujemy możliwość dokupienia aplikacji PRO Pracownik.

Aplikacja PRO Pracownik to narzędzie, które współpracuje bezpośrednio z modułem Płace i Kadry, tworząc spójny ekosystem zarządzania danymi kadrowymi i płacowymi. Dzięki tej aplikacji pracownicy zyskują dostęp do wygodnych funkcji, takich jak:

$

Podgląd i pobieranie pasków wynagrodzeń, wniosków urlopowych i innych dokumentów kadrowych.

$

Składanie wniosków urlopowych i ich zatwierdzanie w systemie.

$

Bieżące aktualizowanie danych pracownika, takich jak dane kontaktowe czy informacje o kontach bankowych.

$

Wgląd w bieżące saldo urlopów i godzin pracy.

$

Dostęp mobilny, pozwalający na korzystanie z aplikacji z dowolnego miejsca i urządzenia.

PRO Pracownik to aplikacja, która znacząco usprawnia pracę działu kadr oraz księgowości, oferując:

$

Pełną integrację z modułem Płace i Kadry, co eliminuje konieczność powielania danych i zapewnia spójność oraz aktualność informacji w systemie.

$

Bezpieczeństwo danych, w pełni zgodne z wymogami RODO, dzięki czemu wrażliwe dane pracowników są odpowiednio chronione.

$

Automatyzację procesów, takich jak przygotowanie list płac, przesyłanie dokumentów kadrowych czy generowanie raportów, co znacząco ogranicza czasochłonność rutynowych zadań.

$

Obsługę rozliczeń – automatyczne obliczanie składników wynagrodzenia, zaliczek na podatek dochodowy czy składek ZUS, co przyspiesza pracę działu księgowości.

Nasi Klienci

Spółdzielnia Mieszkaniowa "LAZUROWA" - Klient PROBIT

…Nasza Spółdzielnia rozpoczęła współpracę z PROBIT, zakupując szereg modułów, w tym: Fakturowanie, Finanse i Księgowość, Majątek Trwały, Płace i Kadry, Magazyn, Czynsze, Media i Wkłady. Moduł „Finanse i Księgowość” pomógł nam w precyzyjnym zarządzaniu finansami oraz generowaniu kompleksowych raportów finansowych. Moduł „Czynsze” znacznie usprawnił procesy związane z obsługą czynszów od naszych najemców, zapewniając nam terminowe i dokładne rozliczenia. Moduł „Fakturowanie i Koszty” umożliwił nam prowadzenie efektywnej dokumentacji finansowej i kontrolowanie kosztów operacyjnych. Moduł „Majątek Trwały” ułatwił nam śledzenie i zarządzanie naszymi aktywami trwałymi oraz monitorowanie ich wartości. Moduł „Płace i Kadry” wspomaga nas w obszarze zarządzania personelem oraz płacami, zapewniając zgodność z przepisami. Moduł „Magazyn” umożliwia efektywne zarządzanie zapasami i kontrolę nad dostawami…

Spółdzielnia Mieszkaniowa "LAZUROWA"

Główny Księgowy mgr Dorota Dolota, Prezes Zarządu Zbigniew Gaca - Richter

Spółdzielnia Mieszkaniowa Makoszowianka, Zabrze - Klient PROBIT

Dzielimy się naszym bardzo dobrym doświadczeniem z korzystania z oprogramowania PROBIT, które od wielu lat wspiera naszą firmę w sektorze mieszkaniowym i wspólnotowym. Nasza Spółdzielnia Mieszkaniowa „Makoszowianka” rozpoczęła współpracę z PROBIT w 2013 roku, zakupując moduły: Finanse – Księgowość, Fakturowanie, Majątek Trwały, Czynsze, Wkłady, Administrator, PRO Mieszkaniec. Elastyczność i szeroka funkcjonalność oprogramowania to zalety systemu PROBIT, które okazały się niezwykle przydatne dla naszej działalności. Dzięki modułowi Finanse i Księgowość jesteśmy w stanie skutecznie i precyzyjnie zarządzać naszymi finansami i raportować wyniki. Moduł Czynsze ułatwił nam obsługę czynszów naszych lokatorów, zapewniając nam terminowe rozliczenia…

Spółdzielnia Mieszkaniowa Makoszowianka, Zabrze

Prezes Zarządu mgr Aleksandra Zagańska

P.P.U.H. “NOVA” S.C. P. Rudnik, S. Grzędziński - Klient PROBIT

Nasza firma rozpoczęła współpracę z PROBIT kilkanaście lat temu, zakupując do zarządzania wspólnotami następujące moduły: Finanse – Księgowość, Czynsze, Media, Administrator oraz Platforma Wymiany Informacji… Oprogramowanie Probit znacząco ułatwiło prowadzoną przez nas działalność polegającą na zarządzaniu nieruchomościami. Intuicyjność interfejsu powoduje łatwość pracy na systemie Probit, a możliwość personalizacji systemu i jego elastyczność sprawiają, że mamy system utworzony pod nasze potrzeby. Jednym z podstawowych zagadnień, które wyróżniają PROBIT, jest doskonałe wsparcie techniczne otrzymywane od konsultantów. Zespół wsparcia jest zawsze pomocny i kompetentny…

P.P.U.H. “NOVA” S.C. P. Rudnik, S. Grzędziński

Zarządca Nieruchomości mgr inż. Przemysław Rudnik

MAKART-BOX Bojakowscy Sp. Jawna współpraca z PROBIT

Rozpoczęłiśmy współpracę z PROBIT w 1999 roku. Moduł Płace i Kadry pomaga nam w zarządzaniu personelem i procesem płacowym, co ma kluczowe znaczenie dla naszej działalności. Chcielibyśmy również podkreślić doskonałe wsparcie techniczne konsultanta oraz pomoc, jaką otrzymujemy od zespołu obsługi klienta PROBIT. Dzięki niemu możemy szybko rozwiązywać ewentualne problemy i dostosowywać system do naszych potrzeb. Regularne aktualizacje oprogramowania dostarczanego przez PROBIT pozwalają nam korzystać z nowych funkcji i rozwiązań, co przekłada się na naszą efektywność.

MAKART-BOX Bojakowscy Sp. Jawna

Małgorzata Bojakowska-Ożóg, współwłaściciel

Nasza firma rozpoczęła współpracę z PROBIT w 2020 roku, zakupując kilka modułów, w tym:
Finanse i Księgowość, Majątek Trwały, Magazyn oraz Płace i Kadry. Główne funkcje i zalety systemu PROBIT okazały się niezwykle przydatne dla naszej działalności w sektorze publicznym. Moduł Finanse i Księgowość pomaga nam w efektywnym zarządzaniu budżetem, generowaniu raportów finansowych oraz kontrolowaniu wydatków, a moduł Majątek Trwały i Magazyn pomaga nam w pełnym monitorowaniu naszych aktywów…

Niezwykle ważnym aspektem dla naszej instytucji sektora publicznego jest zgodność z przepisami i regulacjami. PROBIT spełnia nasze oczekiwania pod względem legalności i zgodności z obowiązującymi przepisami, co jest kluczowe dla naszej działalności. Wszystko to sprawia, że jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej współpracy i i gorąco polecamy to oprogramowanie innym instytucjom sektora publicznego. Dziękujemy za profesjonalizm i jakość usług, jakie nam dostarczacie.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie

Główna Księgowa Edyta Błaszczyk
logo Zakład Pielęgnacyjno- Opiekuńczy SPZOZ

Współpracę rozpoczęliśmy w sierpniu 2015 roku zakupując kompleksowe oprogramowanie wspomagające zarządzanie częścią administracyjną zakładu. Program został przygotowany pod nasze oczekiwania dzięki elastycznej funkcjonalności i przejrzystemu interfejsowi.
(…) Dodatkową wartością firmy są doświadczenie i kompetencje konsultantów, których pomoc była i jest na wysokim poziomie.

Zakład Pielęgnacyjno- Opiekuńczy SPZOZ

Dyrektor Małgorzata Stańczak
logo lublin centrum kultury

(…) Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy stwierdzić, iż Zakład Usług Komputerowych i Biurowych PROBIT jest w pełni profesjonalną firmą. Szeroka oferta systemu połączona dużą elastycznością w stosunku do wymagań klienta pozwala na dopasowanie systemu informatycznego do każdej instytucji kultury. Na uznanie zasługuje sprawność organizacyjna wszystkich osób zatrudnionych w firmie. Warty podkreślenia jest również bardzo dobry kontakt z personelem firmy i uzyskiwanie merytorycznych wypowiedzi.

Centrum Kultury w Lublinie

Główny Księgowy Małgorzata Dąbrowska
logo Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

Współpracę z firmą PROBIT rozpoczęliśmy w lipcu 1999 roku (…). Jest to system kompleksowy, odznaczający się wysokim stopniem parametryzacji, na bieżąco dostosowywany do naszych indywidualnych potrzeb i zmieniających się przepisów. Oprogramowanie dobrze sprawdza się w naszej firmie, a głównym jego atutem jest duża elastyczność i łatwość obsługi.

Główny Księgowy mgr Beata Wawrzyniak

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu
logo biblioteka w poznaniu

Zakupione przez nas oprogramowanie jest w pełni zintegrowanym systemem, który gwarantuje wzajemne współdziałanie modułów programowych. Ponadto program jest aktualizowany w ramach tej samej wersji oraz posiada przejrzysty interfejs przyjazny dla użytkownika.

Miejska Biblioteka Publiczna Im. Prof. Władysława Studenckiego W Bytomiu

Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bytomiu mgr Dariusz Kot

Nasi Klienci

Historie Klientów

Odkryj przykłady, jak dzięki naszym systemom księgowym automatyzowane są rutynowe zadania, poprawiana jest kontrola nad danymi finansowymi, a zarządzanie księgowością staje się bardziej efektywne w różnych firmach. Dowiedz się, jak współpracowaliśmy z klientami, dostosowując nasze rozwiązania do ich unikalnych potrzeb, rozwiązując wyzwania i podnosząc efektywność ich pracy.

Nagrane webinary 

29 listopada 2023 r.

Nowy rozdział w Księgowości od 1 lipca 2024 r. – Krajowy System e-Faktur

Zobacz agendę

23 maja 2023 r.

Odkryj tajniki pracy zdalnej – zmiany w Kodeksie pracy i w aplikacji PROBIT

Zobacz agendę

8 lutego 2023 r.

Zoptymalizuj swoje finanse z jPROBIT: Generacja CIT 8 – prosto i szybko

Zobacz agendę

pomoc zdalna
Kontakt

Skontakuj się z nami!

(71) 341 73 70

probit@probit.com.pl

Umów prezentację