Tel. +48 601 156 094   |   Pn-Pt 8:00-16:00  

PROBIT - Oprogramowanie dla zarządzania

Zakład Gospodarki Komunalnej > Moduły

Aplikacja dla mieszkańców

Aplikacja PRO Mieszkaniec: Nowoczesne rozwiązanie dla mieszkańców

Aplikacja PRO-Mieszkaniec to nowoczesne narzędzie pozwalające na obustronną komunikację pomiędzy mieszkańcem, a pracownikami Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. Ta internetowa aplikacja umożliwia zalogowanie się na swoje konto z dowolnego miejsca o dowolnej porze, a jednocześnie gwarantując jednocześnie zwiększenie przepływu informacji oraz zadowolenie mieszkańców.

Umów się na prezentację, aby poznać nasze rozwiązania i przekonać się o ich skuteczności w praktyce.

Zalety Modułu

Wszystkie dane w jednym miejscu - PROBIT

Wszystkie dane lokatora w jednym miejscu

integracja z pozostałymi modułami pakietu - PROBIT

Sprawna i szybka komunikacja z mieszkańcami

Przyspieszenie codziennej pracy - PROBIT

Dostęp do dokumentów przez aplikację

Szeroka możliwość analizy danych finansowych

Przesyłanie komunikatów dla wszystkich lub wybranych mieszkańców

Przygotowanie i wysyłka sprawozdań bezpośrednio z systemu

Zwiększenie zadowolenia lokatorów z obsługi Zakładu Komunalnego

Równoczesna praca wielu użytkowników

Przesyłanie ważnych informacji przez mieszkańców pracownikom Zakładu

Zyskaj pełną kontrolę nad zgłoszeniami i naprawami!

$

Dzięki naszej integracji z PortalPRO możesz zgłaszać naprawy bezpośrednio z aplikacji PRO Mieszkaniec, a dane będą synchronizowane automatycznie.

$

Zweryfikowana baza wykonawców zapewniająca wysoką jakość swoich usług.

$

Automatyczne dopasowywanie zgłoszeń do odpowiednich specjalistów na podstawie rodzaju usterki i lokalizacji.

$

Rynkowa wycena pracy, dzięki czemu masz pewność, że nie przepłacasz.

PRO Mieszkaniec + PortalPRO: korzyści dla Ciebie

Przykłady ekranów

Ekran Analizy Salda, na którym widoczne są wszystkie obciążenia za mieszkania

Analiza Sald - aplikacja PRO Mieszkaniec

Sekcja Aktualności, gdzie zarządcy mogą zamieszczać istotne informacje dla mieszkańców

Aktualności - PRO Mieszkaniec

Ekran Zgłoszenia Mieszkańców, tutaj można zgłaszać problemy, brać udział w dyskusjach i komentować istniejące tematy

Zgłoszenia Mieszkańców - aplikacja PRO Mieszkaniec

Skontaktuj się z ekspertem!

Katarzyna Domańska-Czapla

Tel. +48 601 156 094

Email: k.domanska@probit.com.pl

Wspieramy blisko 400 jednostek z sektora mieszkaniowego.

Bądź wśród nich! 

Katarzyna Domańska-Czapla

Najważniejsze cechy aplikacji PRO Mieszkaniec to:

$

Integracja z modułami oprogramowania PROBIT (Czynsze, Administrator)

Dzięki temu informacja raz wprowadzona znajduje swoje odzwierciedlenie we wszystkich miejscach, które jej wymagają. Ponadto z poziomu systemu istnieje możliwość opracowania danych oraz wygenerowania np. zlecenia remontowego na podstawie przesłanej przez mieszkańca informacji o awarii.

$

Pogląd stanu rozrachunków

Mieszkaniec otrzymuje pełny dostęp do stanu swojej kartoteki. Może przeglądać informacje o powstałych naliczeniach, wpłatach, saldzie. Dodatkowym atutem jest możliwość jednokrotnego logowania umożliwiającego wgląd we wszystkie posiadane przez niego lokale.
$

Wydruk naliczenia

Bezpośrednio z poziomu aplikacji możliwe jest wydrukowanie dokumentu naliczeniowego.
$

Płatność za należności bezpośrednio w aplikacji

Dzięki integracji z portalem Autopay, masz możliwość wykonywania przelewów z jednego miejsca.

$

Informacja o zmianie adresu korespondencyjnego, ilości osób

Lokator ma możliwość aktualizacji swoich danych bez konieczności osobistej wizyty w siedzibie Zakładu. Opcja ta usprawnia szybkość przekazywanych informacji. Pracownik natomiast ma możliwość automatycznego importu tych danych do oprogramowania PROBIT.

$

Zgłaszanie awarii, usterek

Każdy mieszkaniec może zgłaszać drogą elektroniczną informację o awariach i usterkach dotyczących nieruchomości, czy osiedla. Taka informacja trafia na konto odpowiedzialnego pracownika ZGK oraz do modułu Administrator, gdzie podlega dalszej analizie. W konsekwencji automatycznie wygenerowane zostaje zlecenie remontowe dla firmy serwisującej.

$

Przeglądanie komunikatów

W jednym miejscu zebrane są wszystkie komunikaty udostępniane przez zarząd Towarzystwa Budownictwa Społecznego. Zapewnia to przejrzystość wymiany informacji, łatwy dostęp do danych oraz wgląd do historii.

$

Wysyłanie komunikatów e-mail i SMS

Pracownicy Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej mają możliwość wielotorowej komunikacji z mieszkańcami dzięki wysyłce personalizowanych komunikatów poprzez aplikacje, e-mail i SMS.

$

Przesyłanie stanów liczników

Umożliwia samodzielne przesyłanie stanów liczników.

Przewodniki po aplikacji

Jak sprawdzić swoje naliczenia w aplikacji PRO Mieszkaniec?

Historie Klientów

W tej sekcji znajdziesz zbiór praktycznych wskazówek, przykładów i studiów przypadków, które dowodzą, że nasze systemy są doskonałym rozwiązaniem dla firm i organizacji działających w branży mieszkaniowej. Znajdziesz tutaj przykłady, jak pracujemy ramię w ramię z naszymi klientami, dostosowując nasze rozwiązania do ich indywidualnych potrzeb.

Nasi Klienci

pomoc zdalna
Kontakt

Skontakuj się z nami!

(71) 341 73 70

probit@probit.com.pl

Umów prezentację