Aplikacja dla Mieszkańców
Zgłaszanie usterek, stany liczników, dostęp do uchwał, analiza salda i intuicyjny panel mieszkańca. Zobacz, jak działa aplikacja dla wspólnot mieszkaniowych – przekonaj się na prezentacji na żywo.

Masz dość telefonów i zgłoszeń przez e-mail?

Aplikacja PRO Mieszkaniec to innowacyjne rozwiązanie, które skutecznie usprawnia komunikację pomiędzy mieszkańcami a pracownikami spółdzielni mieszkaniowej.
Teraz każdy mieszkaniec ma możliwość łatwego dostępu do swojego konta z dowolnego miejsca i o każdej porze, co przekłada się na znaczną poprawę przepływu informacji oraz zwiększenie satysfakcji lokatorów.
Dzięki aplikacji PRO Mieszkaniec, użytkownicy mogą nie tylko zgłaszać usterki i awarie, ale także być na bieżąco informowani o planowanych pracach i innych istotnych wydarzeniach. Największą zaletą aplikacji jest możliwość dokładnego monitorowania zgłoszeń oraz śledzenia ich postępu. Dzięki temu każda czynność jest dokumentowana, a użytkownicy mają pewność, że ich problemy są rozpatrywane systematycznie i profesjonalnie.
Co zyskujesz dzięki naszej aplikacji?

Wszystkie dane lokatora w jednym miejscu

Sprawna i szybka komunikacja z mieszkańcami

Dostęp do dokumentów przez aplikację

Przesyłanie komunikatów dla wszystkich lub wybranych mieszkańców

Zwiększenie zadowolenia lokatorów z obsługi Spółdzielni Mieszkaniowej

Przesyłanie ważnych informacji przez mieszkańców pracownikom SM
Skontaktuj się z ekspertem!
Wspieramy blisko 400 jednostek z sektora mieszkaniowego.
Bądź wśród nich!
Katarzyna Domańska-Czapla
Kierownik Handlowy
Tel. +48 601 156 094
Email: k.domanska@probit.com.pl

Wszystko, czego potrzebujesz do kontaktu z mieszkańcami
Wydruk naliczenia
Zgłaszanie awarii, usterek
Informacja o zmianie adresu korespondencyjnego, ilości osób
Przeglądanie komunikatów
Pogląd stanu rozrachunków
Płatność za należności bezpośrednio w aplikacji
Dzięki integracji z portalem Autopay, masz możliwość wykonywania przelewów z jednego miejsca.
Przesyłanie stanów liczników
Wysyłanie komunikatów e-mail i SMS
Pracownicy Spółdzielni Mieszkaniowej mają możliwość wielotorowej komunikacji z mieszkańcami dzięki wysyłce personalizowanych komunikatów poprzez aplikacje, e-mail i SMS.
Zgłoszenia, wiadomości, dokumenty – wszystko online
Ekran Analizy Salda, na którym widoczne są wszystkie obciążenia za mieszkania

Sekcja Aktualności, gdzie zarządcy mogą zamieszczać istotne informacje dla mieszkańców

Ekran Zgłoszenia Mieszkańców, tutaj można zgłaszać problemy, brać udział w dyskusjach i komentować istniejące tematy

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy mieszkańcy mogą płacić przez aplikację?
Tak.
W aplikacji można udostępnić mieszkańcom możliwość płatności online – za pomocą systemów szybkich przelewów. Płatności trafiają bezpośrednio na konto spółdzielni lub wspólnoty, a informacje o wpłatach są automatycznie księgowane w naszym sytemie.
Jakie dane są widoczne dla mieszkańców?
Tylko dane dotyczące ich lokalu.
Mieszkańcy mają dostęp m.in. do: salda opłat i historii rozliczeń, informacji o zużyciu mediów, komunikatów od zarządcy, zgłoszeń technicznych, dokumentów (np. uchwał, protokołów), nadchodzących wydarzeń i głosowań. Dane są bezpieczne i widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.
Czy można personalizować wygląd i funkcje aplikacji?
Tak.
PRO Mieszkaniec to rozwiązanie elastyczne – możliwa jest personalizacja m.in.: dostępnych funkcji (moduły komunikacyjne, płatności, głosowania itd.) i poziomów uprawnień dla użytkowników. Dostosowujemy aplikację do potrzeb każdej spółdzielni i wspólnoty.
Czy mogę kupić tylko aplikację PRO Mieszkaniec?
Nie.
Aplikacja PRO Mieszkaniec działa wyłącznie z naszym modułem czynszowym i nie jest dostępna jako samodzielny produkt. Tylko pełna integracja z naszym systemem umożliwia mieszkańcom bieżący dostęp do aktualnych danych o opłatach, saldach i rozliczeniach. Dla zarządcy to z kolei gwarancja automatyzacji, spójności danych i wygodnej obsługi w jednym środowisku.
Czy aplikacja działa bez internetu?
Nie.
Do poprawnego działania aplikacja wymaga połączenia z internetem – zarówno w wersji mobilnej, jak i desktopowej. Dzięki temu mieszkańcy mają dostęp do zawsze aktualnych danych oraz komunikacji w czasie rzeczywistym.
Przewodniki po aplikacji
Jak sprawdzić swoje naliczenia w aplikacji PRO Mieszkaniec?
Nasi Klienci
Nasi Klienci
Nagrane webinary
21 maja 2025 r.
Nowości w PROBIT wersja 25 – co się zmieniło i jak to wykorzystać?
Zobacz agendę
27 marca 2025 r.
Jak nowoczesne narzędzia mogą ułatwić codzienną pracę Zarządców i Spółdzielni Mieszkaniowych?
Zobacz agendę
12 lutego 2025 r.
Aplikacja PRO Mieszkaniec w praktyce – jej nowe funkcjonalności i możliwości
Zobacz agendę
Historie Klientów
W tej sekcji znajdziesz zbiór praktycznych wskazówek, przykładów i studiów przypadków, które dowodzą, że nasze systemy są doskonałym rozwiązaniem dla firm i organizacji działających w branży mieszkaniowej. Znajdziesz tutaj przykłady, jak pracujemy ramię w ramię z naszymi klientami, dostosowując nasze rozwiązania do ich indywidualnych potrzeb.