Darmowy Webinar

Jak optymalizować przepływ informacji kadrowych między działem HR a pracownikiem?

17 kwietnia 2024 r.

Godzina 11:00

Czas trwania: 30 min.

Na webinarze dowiesz się, jak:

Optymalizować przepływ informacji kadrowych między działem HR a pracownikiem za pomocą aplikacji PRO Pracownik

Ułatwić pracownikom zgłaszanie nieobecności i wniosków urlopowych online, oszczędzając czas Działu Kadr

Zautomatyzować zliczanie dni pracy zdalnej i innych nietypowych grafików w aplikacji PRO Pracownik

Zapewnić pracownikom online dostęp do list płac i kart zarobków bez angażowania Działu Kadr

Dowiesz się również, jak uniknąć męczącego wysyłania dokumentów papierowych, dzięki czemu zaoszczędzisz cenny czas Działu Kadr

Ten webinar jest idealny dla:

Pracowników z działu kadrowego, którzy chcą:

  • Usprawniać komunikację z pracownikami i eliminować zbędne formalności.
  • Zautomatyzować procesy HR, oszczędzając czas i pieniądze.
  • Zapewnić pracownikom wygodny i bezpieczny dostęp do swoich danych kadrowych.
  • Zwiększyć satysfakcję pracowników z obsługi kadrowej.

Właścicieli firm, którzy chcą:

  • Zwiększyć efektywność działu HR i obniżyć koszty obsługi kadrowej.
  • Zwiększyć satysfakcję pracowników i poprawić morale w firmie.
  • Zmodernizować dział HR i wdrożyć nowoczesne rozwiązania technologiczne.
  • Spełnić obowiązki prawne związane z przechowywaniem i ochroną danych osobowych.

Zapoznaj się z naszymi referencjami

Odkryj, dlaczego klienci polecają nasze usługi – zapoznaj się z naszymi referencjami i przekonaj się, jak skutecznie wspieramy firmy w obszarze księgowości!

MAKART-BOX Bojakowscy Sp. Jawna współpraca z PROBIT

Rozpoczęłiśmy współpracę z PROBIT w 1999 roku. Moduł Płace i Kadry pomaga nam w zarządzaniu personelem i procesem płacowym, co ma kluczowe znaczenie dla naszej działalności. Chcielibyśmy również podkreślić doskonałe wsparcie techniczne konsultanta oraz pomoc, jaką otrzymujemy od zespołu obsługi klienta PROBIT. Dzięki niemu możemy szybko rozwiązywać ewentualne problemy i dostosowywać system do naszych potrzeb. Regularne aktualizacje oprogramowania dostarczanego przez PROBIT pozwalają nam korzystać z nowych funkcji i rozwiązań, co przekłada się na naszą efektywność.

MAKART-BOX Bojakowscy Sp. Jawna

Małgorzata Bojakowska-Ożóg, współwłaściciel

Nasza firma rozpoczęła współpracę z PROBIT w 2020 roku, zakupując kilka modułów, w tym:
Finanse i Księgowość, Majątek Trwały, Magazyn oraz Płace i Kadry. Główne funkcje i zalety systemu PROBIT okazały się niezwykle przydatne dla naszej działalności w sektorze publicznym. Moduł Finanse i Księgowość pomaga nam w efektywnym zarządzaniu budżetem, generowaniu raportów finansowych oraz kontrolowaniu wydatków, a moduł Majątek Trwały i Magazyn pomaga nam w pełnym monitorowaniu naszych aktywów…

Niezwykle ważnym aspektem dla naszej instytucji sektora publicznego jest zgodność z przepisami i regulacjami. PROBIT spełnia nasze oczekiwania pod względem legalności i zgodności z obowiązującymi przepisami, co jest kluczowe dla naszej działalności. Wszystko to sprawia, że jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej współpracy i i gorąco polecamy to oprogramowanie innym instytucjom sektora publicznego. Dziękujemy za profesjonalizm i jakość usług, jakie nam dostarczacie.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie

Główna Księgowa Edyta Błaszczyk
logo Zakład Pielęgnacyjno- Opiekuńczy SPZOZ

Współpracę rozpoczęliśmy w sierpniu 2015 roku zakupując kompleksowe oprogramowanie wspomagające zarządzanie częścią administracyjną zakładu. Program został przygotowany pod nasze oczekiwania dzięki elastycznej funkcjonalności i przejrzystemu interfejsowi.
(…) Dodatkową wartością firmy są doświadczenie i kompetencje konsultantów, których pomoc była i jest na wysokim poziomie.

Zakład Pielęgnacyjno- Opiekuńczy SPZOZ

Dyrektor Małgorzata Stańczak
logo lublin centrum kultury

(…) Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy stwierdzić, iż Zakład Usług Komputerowych i Biurowych PROBIT jest w pełni profesjonalną firmą. Szeroka oferta systemu połączona dużą elastycznością w stosunku do wymagań klienta pozwala na dopasowanie systemu informatycznego do każdej instytucji kultury. Na uznanie zasługuje sprawność organizacyjna wszystkich osób zatrudnionych w firmie. Warty podkreślenia jest również bardzo dobry kontakt z personelem firmy i uzyskiwanie merytorycznych wypowiedzi.

Centrum Kultury w Lublinie

Główny Księgowy Małgorzata Dąbrowska
logo Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

Współpracę z firmą PROBIT rozpoczęliśmy w lipcu 1999 roku (…). Jest to system kompleksowy, odznaczający się wysokim stopniem parametryzacji, na bieżąco dostosowywany do naszych indywidualnych potrzeb i zmieniających się przepisów. Oprogramowanie dobrze sprawdza się w naszej firmie, a głównym jego atutem jest duża elastyczność i łatwość obsługi.

Główny Księgowy mgr Beata Wawrzyniak

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu
logo biblioteka w poznaniu

Zakupione przez nas oprogramowanie jest w pełni zintegrowanym systemem, który gwarantuje wzajemne współdziałanie modułów programowych. Ponadto program jest aktualizowany w ramach tej samej wersji oraz posiada przejrzysty interfejs przyjazny dla użytkownika.

Miejska Biblioteka Publiczna Im. Prof. Władysława Studenckiego W Bytomiu

Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bytomiu mgr Dariusz Kot
logo osm

Największymi zaletami oprogramowania PROBIT jest integralność, wysoka elastyczność oraz łatwość obsługi. Dzięki budowie modułowej systemu mogliśmy go dopasować do naszej specyfiki oraz indywidualnych potrzeb. Bogate doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowego systemu posiadane przez firmę utwierdziło nas w przekonaniu, że otrzymaliśmy odpowiedni system.

Ostrowiecka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Prezes Zarządu OSM mgr inż. Marek Zaręba
herb kostrzyn nad odra

Program firmy PROBIT jest doskonałym narzędziem ułatwiającym codzienną pracę oraz pozwalającym na oszczędność czasu. Szerokie spektrum możliwości programu idzie w parze z kompetencjami i doświadczeniem konsultantów, którzy są dużym atutem firmy Probit. Bez wahania możemy polecić firmę PROBIT jako doskonałego partnera w codziennej pracy każdej jednostki zarządzającej nieruchomościami.

Miasto Kostrzyn nad Odrą

Burmistrz dr Andrzej Kunt
logo firma kupiec

Firma Kupiec Sp. z o.o. rozpoczęła pracę na systemie PROBIT w 2004 roku. Zaletą zakupionego oprogramowania jest jego integralność, wysoka elastyczność oraz łatwość obsługi. Na duże uznanie zasługują pracownicy firmy PROBIT, którzy swoim doświadczeniem, wiedzą oraz zaangażowaniem wspierają nas na różnych etapach pracy z systemem.

Kupiec Sp. z o.o.

HR Manager Karolina Górska
Ewelina Furtak - Specjalista ds. Handlowego w firmie PROBIT

Prelegent: Ewelina Furtak

Ewelina to doświadczona ekspertka z ponad 7-letnim stażem w branży księgowej i finansowej. Swoją wiedzę zdobyła podczas studiów na kierunku Ekonomia, co pozwoliło jej na solidne zrozumienie fundamentów rachunkowości. Posiada również certyfikat samodzielnego księgowego, który rozszerzył jej kompetencje i ugruntował praktyczne umiejętności.

Na webinarze Ewelina podzieli się swoim doświadczeniem i doradzi optymalne rozwiązania, które usprawnią procesy księgowe i finansowe, a także zapewnią ich zgodność z obowiązującymi przepisami.

Przewodniki po aplikacji

Jak zgłosić pracę zdalną w aplikacji PRO Pracownik?

Jak złożyć wniosek urlopowy w aplikacji PRO Pracownik?

Jak zalogować się do aplikacji PRO Pracownik?

Jak zalogować się do aplikacji PRO Pracownik?

Historie Klientów

W tej sekcji znajdziesz zbiór praktycznych wskazówek, przykładów i studiów przypadków, które dowodzą, że nasze systemy są doskonałym rozwiązaniem dla firm i organizacji działających w branży mieszkaniowej. Znajdziesz tutaj przykłady, jak pracujemy ramię w ramię z naszymi klientami, dostosowując nasze rozwiązania do ich indywidualnych potrzeb.

pomoc zdalna
Kontakt

Skontakuj się z nami!

(71) 341 73 70

probit@probit.com.pl

Umów prezentację